Nadzór PPOŻ

Oferujemy stały nadzór Inspektora Ppoż w zakładach pracy. Zadbamy o wszystkie sprawy związane z ochroną przeciwpożarową.


W momencie podpisania umowy Inspektor Ppoż, przejmuje obowiązki właściciela/zarządcy obiektu w zakresie ochrony przeciwpożarowej.

 

Inspektorem będzie specjalista ds. inżynierii bezpieczeństwa pożarowego.
Koszt ustalany jest indywidualnie w zależności od zakresu obowiązków, wielkości, rodzaju budynku, występujących zagrożeń pożarowych itp.

 

 


Do zadań inspektora należą m.in.:

  • nadzór nad stanem bezpieczeństwa pożarowego w obiekcie,
  • prowadzenie wymaganej dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
  • opracowanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
  • prowadzenie obowiązkowych szkoleń przeciwpożarowych dla pracowników,
  • wykonywanie planów ewakuacji, procedur ewakuacji ludzi i mienia,
  • wykonywanie przeglądów gaśnic i hydrantów,
  • oznakowanie obiektów znakami ochrony przeciwpożarowej oraz ewakuacyjnymi,
  • doradztwo z zakresu ochrony przeciwpożarowej, wymagań przeciwpożarowych,
  • korespondencja z Państwową Strażą Pożarną,
  • pomoc w usunięciu nakazów pokontrolnych,
  • sporządzanie protokołów ze stanu bezpieczeństwa pożarowego w obiekcie,
  • pilnowanie wymaganych terminów przeglądów i konserwacji budynku, sprzętu i urządzeń przeciwpożarowych,
  • prowadzenie dokumentacji prac niebezpiecznych pod względem pożarowym,
  • organizowanie praktycznego sprawdzenia warunków i organizacji ewakuacji.